Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

pühapäev, märts 04, 2007

Hapukapsad

Vaatan valimisstuudiot ja hoian pöialt, napp värk praegu igatahes.

Olen jälle mina ise, kerge masenduse periood on üle läinud. Täna näiteks tuli isegi väga suur tahtmine lõputööd kirjutada, aga hetkel on käsil selline etapp, et kõik tuleb peas läbi mõelda ja analüüsida ja veelkord mõelda ja siis saab alles kirjutama hakata. Seega kõige raskem etapp, kogu aeg justkui tegeled selle tööga, aga samas midagi reaalset pole ette näidata. Njah, peaasi et on tahtmist kirjutada igasuguste muude koolijamade ja tööjamade kõrvalt.

Mõned väikesed muljed:

Noortebänd 2007 Tallinna eelvoor,Club Privé - Metsikult palju rahvast. Mul oli millegi pärast arvamus, et inimesi on vähe, aga kui ma tund peale ürituse algust kohale jõudsin, siis lasti sisse veel 3 inimest, sest kohad olid täis. Võistlevatest bändidest ei olnud ükski selline, mida ma kuulaksin. Kaks bändi said finaali, üks neist oli tõesti väga hea (andekad ja tublid ja mängisid hästi jne), aga teine oli täielik jama mu meelest (bänd, kelle stiilis ja välimuses ja esitluses leidsin mina ainult jäljendamist, peaaegu mitte midagi uut ja huvitavat). Nagu ikka sellistel üritustel, oli peaesineja (ans. Andur) ajaks saal peaaegu tühi ja heli oli ka kuidagi väga-väga vilets nende esinemise ajal. Üldiselt positiivne üritus.

"Päikesepoisid" Draamateatris - tüüpiline meelelahutuslik teatritükk, ei midagi sügavat ja tõsist, vaid selline lihtne. Aga just sellist mul vaja oligi, lõõgastuseks. Kark ja Ulfsak olid fantastilised, tõeliselt hea näitlejatöö. Ja lõpus oli nii armas kui nad kummardamiseks käest kinni võtsid ;):)

Kaks etendust, millele mul piletid olid ostetud, jäävad/jäid ära. Kummaline, kunagi varem pole seda juhtunud ja nüüd kaks hoopi ühe korraga. Noorsooteatri "Põlev pööning" lükkus nüüd kolmapäevaks ja Linnateatri "Meeletu" on vist hetkel määramatuks ajaks edasi lükatud :S

NB! Olen homme terve päeva tööl üksinda, jube igav kindlasti. Saite vihjest aru küll ;)

PS. Kas kogu XX sajandi kirjandus on nii kreisi? Päevalehe uus raamatusari on kah tellitud, kuskilt peab ju ometigi oma isikliku raamatukogu rajamist alustama :D

Alumiinium, sinu sädelev sõber - Kollane kollane maailm

Sildid: , , ,

2 Comments:

Blogger KikuRiinu said...

hahhahaha - see toimus neljapäeval? See noortebändikas? :D Hahhahahaahhaa - mingit tüdruk käis küsimas, et kas võib üleriided kukusse jätta, et muidu ei saa privesse sisse.:D me veel mõtlesime, et mis imeüritus seal siis nüüd on, et ülariietega sisse ei lasta.:D Seeelge - koht oli lihtsalt nii nii täis.:)

05 märts, 2007 03:04

 
Blogger Annika said...

Jep, neljapäeval jah.

05 märts, 2007 09:21

 

Postita kommentaar

<< Home